nathaoscarssonswe

Alla inlägg under mars 2013

Av Natalie Oscarsson - 31 mars 2013 05:10

                                            Godnatt!, Nej men haha puss!

 



Ja som sagt jag är trött men jag måste blogga innan jag somnar... ZZzzz

Asså tänk det är REDAN 1 April på måndag!! Dåär det bara 25 dagar kvar tills jag fyller år!! :D Ja sen är det bara 4 veckor tills det är ELITLOPPET och ja sen kommer det en massa roliga saker där efter men gud vad det har gått fort liksom April på måndag, men ja 2013 börjar ju inte bra för mig... Men det behöver vi inte prata om ;)

 

Jag körde min STORA prinsessa (Danielle) idag. :D Hon var riktig fin idag :) Sen skrittade jag Kate och där efter så ropa mamma på mig och fråga om jag ville skritta rosen och då sa jag ja och mamma sa att jag bara skulle köra 2 varv på jordbanan men jag körde flera varv och i över en timme hehe...;)

 

Efter vi hade jobbat klart så fixa vi iordning oss (min familj och personalen) och åkte till gårdskarln och åt påskmat, riktigt gott. :) 


Imorgon så ska jag nog bara ta det lugnt, kanske städa mitt ''rena och fina'' rum om jag orkar... hehe. Om jag städar imorgon så blir det säkert bilden på det jag köpte i Orlando. :)


Jag vet typ inte vad jag ska skriva... förslag? Kommentera! :)


om jag har stavat eller skrivit något konstigt så är det för att jag håller på att somna...

Det är nog bäst att jag säger godnatt nu. Så ja godnatt alla godingar där ute! :)


       

Haha söt man är då ;) precis innan jag åkte och åt :)  

Jag och min STORA prinsessa Danielle <3  

Charlie What a driver??!! ;)   

Skrittade Kate med sällskap av Helena :) Tack bästa du. <3  

Jag och Rosen :)  

Sofia och Dig för dollars som rider från hagen :)


// Natha

Av Natalie Oscarsson - 29 mars 2013 23:41

Varit i stallet idag, har kört två fina hästar bakom bilen och sen skrittat en. Glory oh jag hade en mysrunda här på eftermiddagen med sol. :) 

 Sen har jag hjälpt Helena med att fixa hästarna :) 


Nu snart ska vi åka till Fridays för att fira mig lite i förväg för att jag fyller om typ 3 veckor och min storebror och Helena åker till New Jearsey(stav) den 12 April och jag fyller år den 25 April och Linus åker hem till Sverige den 17 April tror jag och Sofia den 24 April så att dom ville så gärna fira mig, så att då tar vi det idag. :)


Men nu ska vi åka, blev dock väldigt lite skrivet idag men var i stallet typ till halv 6 och sen har jag duschat och så... Så tiden rinner iväg...


Glad Påsk på er alla! <3 

 

Haha ni får en ''sååå fin'' bild på mig nu innan jag åker...


// Natha


Av Natalie Oscarsson - 29 mars 2013 01:18

Idag har jag varit i stallet och jobbat, jag körde även bakom startbilen för första gången med storhäst. Det var roligt. :) 

Imorse när pappa väckte mig var jag dötrött... Så ja jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll då jag ska upp lite tidigare imorgon...Så att det blir ett snabbt inlägg idag, jag ska duscha också.


Som ni ser så har jag försökt fixa till bloggen lite bättre.. Vad tycker ni? Kommentera gärna om ni tycker det blev fint, fult eller om jag ska ändra något. :) 


På tisdag börjar jag tyvärr skolan igen... Jag gillar inte skolan och det känns som att jag har någon läxa men jag har inte det mren det känns ändå som att dom kommer frågs om någon läxa...


Förlåt om jag lova att jag skulle ta kort på det jag köpte i helgen i Orlando men jag orkar inte ta kort nu.. men det blir väl någon dag. :) 


Ska duscha nu, blev dock ett kort och ointressant inlägg men vet inte vad jag skriva om och så... Men jaja ibland måste det få bli korta inlägg.


Rosor är röda

Hjärtan är röda

Rosor och hjärtan är kärlek

Älskar dig mest i hela världen! (youknowwhoyouare)


// Natha



Av Natalie Oscarsson - 28 mars 2013 03:49

Nu säger jag godnatt. Upp tidigt imorgon och jobba i stallet! :)

As snygg bild på mig ju! Haha not! Men man måste bjuda på någon bild och då fick ni en godnatt bild på mig. ;)
Btw min natt outfit shorts från Victorias secret och t- shirt från american eagle :)
// natha

Av Natalie Oscarsson - 28 mars 2013 00:12

                                             Men halloj allihop :) 

 


Jag har dock inte bloggat på några dagar för att jag har varit i Orlando som jag skrev i sista inlägget. Jag skrev och trodde att jag bara skulle vara där tills måndagen men sen fråga dom vi var med där om jag ville stanna tills dom åker till Miami och då sa jag ja, jag kom hem idag. Jag har inte haft så bra internet och sen har det varit full fart med 8 barn. :) Så ja det har varit roligt, vi har kollar på bio (i det huset dom hyrde det var ett as stort hus), vi har ¨lekt¨kuragöma(stav) och gjort massa roliga saker. :) jag har inte ens varit inne på facebook så mycket. ¨Grattis natalie du klarar att vara utan facebook och mobilen iallafall liten stund¨ Hur som helst så har vi varit på universal adventure island och disney world och sen shoppa vi en hel dag. :) så ja jag är nöjd och skönt att inte vara hemma ;) 

Jag åkte harry potter för första gången! :) Sist jag var där så skulle jag åka den men det var mellan 75-90 min väntetid så vi skippa det då... Men ja nu åkte jag den iallafall. Det var tråkigt att det SPÖ REGNA och då menar jag verkligen SPÖ REGNA! Det åska och blixtra också.. Så det var synd men vi hann iallafall åka hulken innan ovädret börja och sen när det sluta regna så sprang vi till harry potter och då var det typ bara 15-20 min kö så vi ställde oss i kön för att vi visste att det skulle bli fler som ville åka senare :) Men nu har jag iallafall åkt den. 


Asså jag typ ÄLSKAR typ bilder på ögon med tårar, hjärtan, rosor och typ sånna bilder.. ;)         Ja här äter vi barn glass :)    Här är vi vid harry potter   Vad gör jag för någon minn? haha   True!       Älskar dig älskling.<3 

Ni får bilder på det jag shoppa typ imorgon eller senare ikväll får se. :)


/// Natha

Av Natalie Oscarsson - 24 mars 2013 04:34

                                            Gaaaaash vad trött jag är men så sjukt flummig!! :D 

 

Som jag skrev i sista inlägget att jag skulle köra hästar idag, ja jag körde tre hästar (kate,glory och comnrad) banan var ju inte så jätte ren så vi jogga bara och körde lite snabbare än joggging men ja iallafall det gick inte att köra på rakbanan... Sen fixade jag Helenas fem hästar (hon har sex hästar men hon var och sela ut den ena) så ja jag fixa dom och när hon kom hem och såg att dom var klara så blev hon jätte glad. :) 

 

Imorgon så ska jag åka till orlando och vara där tills på måndag så om jag inte har något internet så kommer jag blogga på måndag kväll eller på tisdag... Men jag ska försöka iallafall att blogga imorgoon och på måndag :) 

 

Jag tycker att det är så synd om min/våran hund just nu :( för man märker verkligen att han sakna Qompiz... Han ligger intryckt mot väggen när vi är hemma fast vi har en bed till honom.... stackarn <3 Jag vill också att Qompiz ska komma tillbaka men förstår Charlie väldigt mycket... Killen<3 

Charlie fick sova inne hos mig inatt för att Kevin sover i stallet (personal bostaden)   

Söt tjej på morgonen innan man åkte till stallet ;)  

Det här är min prinsessa <3Danielle<3 min stora prinsessa ;)


 

Det här är när jag kör Conrad :)  

Min älskade Charlie <3  

Ni får nu en crazy bild på mig innan jag går och lägger mig :) 

 

Men nu säger jag och Charlie godnatt! :)

// Natha och Charlie 

 

 

 


Av Natalie Oscarsson - 23 mars 2013 12:34

Snart ut i stallet och köra mina tjejer, kanske kommer bilder sen på några av mina pärlor:) nu ska jag åka så bloggar mer sen :D
På denna bild är det aperfectyankee :)
/// natha

Av Natalie Oscarsson - 23 mars 2013 02:28

Asså klockan är ungefär kvart över nio och jag är typ as trött.... Imorgon så ska jag åka till stallet och köra hästar och hjälpa till och ja :) Påsk lov nu så underbart! :D Jag hade tänkt att jag skulle städa mitt rum idag när jag kom hem från skolan men ja jag visste att det skulle bli som vanligt.... Sätta sig vid datorn... Jag satt och kolla på dom två sista avsnitten av familjen annorlunda dom jag hade missat... Och ja jag tyckte att det var bra iallafall, gött att vara hemma själv en stund och bara chilla! :) gött att vara själv ibland. När mamma kom hem så hade jag dock inte städat och fixat med mitt rum men jag får ta tag i det typ imorgon eller något hehe ;)
Tror dock att jag ska sova nu är så sjukt trött... Klockan är dock bara ungefär halv tio på en fredag kväll... Men ska ju upp och jobba imorgon så det är nog bra om jag vilar upp mig lite ;)
// natha :)

Presentation

Jag är en tjej på 13 år som heter Natalie Oscarsson och som bor just nu i usa. Jag är oftast en glad tjej, men när jag är som gladast är när jag får vara hos mina hästar och kompisar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad skulle DU sätta för betyg på min blogg? A till F ( A är bäst F suger)
 A
 B
 C
 D
 E
 F

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards