nathaoscarssonswe

Direktlänk till inlägg 8 september 2013

Nu är grabbarna anmälda :)<3

Av Natalie Oscarsson - 8 september 2013 11:49

Vakna typ för en timme sen, käka frukost precis och ska snart gå ut i stallet och fixa lite och köra stjärnan<3

Har anmält grabbarna nu också så nu blir det en start för skottjar och kval för dunder på söndag på sundbyholm.
Ska även köra finaste lasse :) och sen dansa. :) så fyra hästar är vad jag vet nu men vi får se hur startlistorna ser ut sen. :)

Fina Lasse<3

Skottjar<3

Dunder<3
Nu är vi taggade tills på söndag!! :)

// natha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Oscarsson - 15 november 2013 19:25

Vet har inte bloggat på as länge...men nu bloggar jag! :) Den 26 oktober så tävlade jag i KM med dunder, han gör mig alltid glad min lilla kung...

Av Natalie Oscarsson - 12 oktober 2013 15:41

Vet har inte bloggat på över en vecka men har varit jätte mycket med skolan och allt... Iallafall för en vecka sen så tävlade jag ju med dunder och skottjar och jag fick ju även köra en häst som heter spice girl. Självklart gör min lilla kille två g...

Av Natalie Oscarsson - 2 oktober 2013 22:00

Ligger i sängen och pluggar lite och lyssnar på musik. Förra helgen var jag i Stockholm hela helgen först på fredagen träffa jag brosan...

Av Natalie Oscarsson - 24 september 2013 22:06


Ligger i sängen och typ tänker på allt möjligt..har varit trött hela dagen men inte så konstigt vädret har ju varit piss idag...regn och blåst som f**n! Usch snart kommer vintern... I måndags var det skolfoto..man blir ju aldrig bra på skolfoton fas...

Av Natalie Oscarsson - 18 september 2013 21:06


Dålig uppdatering jag vet... Förra helgen var jag på sundbyholm och kvalade dunder och starta skottjar. Även så körde jag tre andra hästar, så det var full fart den dagen. :) gick inte så bra men dunder klarade kvalet och skottjar blev 7:a. Om dun...

Presentation

Jag är en tjej på 13 år som heter Natalie Oscarsson och som bor just nu i usa. Jag är oftast en glad tjej, men när jag är som gladast är när jag får vara hos mina hästar och kompisar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad skulle DU sätta för betyg på min blogg? A till F ( A är bäst F suger)
 A
 B
 C
 D
 E
 F

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards