nathaoscarssonswe

Alla inlägg under maj 2013

Av Natalie Oscarsson - 31 maj 2013 04:55

Är hos några kompisar och typ är as trött...men tror att vi iallafall ska åka hem snart. :) Idag har jag bara gått i skolan... Tråkigt men ja bara fyra dagar kvar i skolan nu sen SOMMARLOOOOOV!!! :D
Men sååå skönt är ledig imorgon!! :D så sjukt underbart. :)
Har fått lite frågor men vet inte om jag ska ta det i en video eller bara skriva alla... Vad tycker ni? Kommentera gärna! :)
Ska se om mamma vill åka hem så får se om det blir ett inlägg innan jag somna ;) tror att jag skulle på spa imorgon. :) gött de! :D
Är så jävla glad just nu!!! :) love it.<3
// natha

Av Natalie Oscarsson - 30 maj 2013 03:47

Typ vid halv fyra imorse så flög jag typ upp för att det åskade och det var typ precis över oss för det kändes som att typ huset skakade nej men det var typ as mycket... Mamma sa att det blixtrade också men jag hörde bara den värsta åskan och att det spöregnade... Sen somnade jag om och hör mamma öppnar dörren till mitt rum och jag flyger upp och det första jag gör är att fråga hur mycket klockan är haha och var typ as trött... Nu ligger jag i sängen och ska snart ska sova är as trött haha ;) Tänker typ på saker jag vill att ska hända så ja man får ju alltid drömma och hoppas på det man vill ska bli sant! :)
Vart i skolan och vart hos några kompisar idag. :)
Haha vet inte vad jag skulle ta för bild/bilder så det blir egobilder en "normal" och en "crazy" bild haha :p
Nu sova godnatt :)
// natha

Av Natalie Oscarsson - 29 maj 2013 00:22

Sitter här i sängen ny duschad och lyssnar på musik och bara väntar på att mina kompisar ska svara på kik..Men dom sover ju så får dock vänta några timmar...:( Vill att dom ska helst svara NU!! Men ja om jag går och lägger mig snart så går det ju fort haha. :p Nej men åh trött på ALLT just nu och jag själv mår ännu dåligare nu när några av mina kompisar skriver till mig att dom mår dåligt och behöver hjälp/stöd av mig..<3 Så ja när jag kom hem från skolan idag så såg jag att några hade skrivit till mig och då jag prata med dom så ska vi försöka på bästa sätt och göra så att vi mår bra igen och inte låta varandra falla utan hjälpa varann upp.<3 (Ni kanske tror att vi har gjort typ en grupp och snackat men nej var och en av dom här brudarna har pratat med mig ) så jag hoppas att vi alla mår bra snart. :) Älskar er mina bästa tjejer.<3

Har bara varit i skolan idag, haft/har huvudvärk, chillat med att kolla på serier på datorn och kolla lite. :) 

Känns som att jag inte har bloggat på tusen år men jobbade hela dagen igår och sen blev det att duscha snabbt, åka till flygplatsen och ja där blev det ju stressigt kan man ju säga...sen kom vi tillbaka till huset vid 11 ungefär igår kväll och jag var sjukt trött så tänkte bloggar idag istället. :)

Har iallafall haft en grym helg i New Jersey. :)   

Det är jag och brorsan när vi är i bilen själva, även med kompisar hahahah! ;)  

True!


// Natha :)

Av Natalie Oscarsson - 26 maj 2013 16:57

Sitter här framför tv:n och kollar på travet från Solvalla känns fel att jag sitter i USA och inte är på plats...:( regnar i Stockholm men eläktaren är på topp med trumman och allt! :) svin kallt här i new Jersey har varit 10-13 grader nu 15 men is kallt ändå...
Nu tagga till elitloppet!!!

Av Natalie Oscarsson - 25 maj 2013 03:26

Förlåt för att jag inte bloggade igår(torsdags) men jag var i skolan sen åkte jag till flygplatsen och ja strul med flyget.... Först försenat 45 min sen när vi väl sitter i planet och suttit där ungefär 50 min säger dom att vi får använda våra telefoner/datorer osv. Men ja jag kollade Facebook, instagram m.m precis när jag skulle börja blogga så säger dom att vi kan åka och att vi ska stänga av alla electonika (stav) saker... Så hann inte blogga... Kom till rummet/ baracken(stav) eller vad man ska säga där jag och min bror delar på... Vid typ halv 12 eller 12 och jag var as trött så orkade inte blogga och dessutom ligger två grabbar (Kevin och vår hund Charlie) och sover vääääldigt skönt så då försöker man gå in och inte väcka dom så kunde inte blogga... Men nu ligger jag i sängen och tänkte sova så att man orkar upp imorgon. :) Blir att köra lite häst imorgon. Yeeeyy. :) på ena bilden är det jag och sveparn och på andra är det döda Zorro haha han ser helt död ut men han var väldigt trött och ville inte ut och jogga ;) men han var tvungen. Bör han väl kom ut blev han pigg. :) Nu ska jag sova och så ska jag försöka blogga imorgon. :)

Godnatt gött folk! :)<3

// natha

Av Natalie Oscarsson - 25 maj 2013 03:22

Förlåt för att jag inte bloggade igår(torsdags) men jag var i skolan sen åkte jag till flygplatsen och ja strul med flyget.... Först försenat 45 min sen när vi väl sitter i planet och suttit där ungefär 50 min säger dom att vi får använda våra telefoner/datorer osv. Men ja jag kollade Facebook, instagram m.m precis när jag skulle börja blogga så säger dom att vi kan åka och att vi ska stänga av alla electonika (stav) saker... Så hann inte blogga... Kom till rummet/ baracken(stav) eller vad man ska säga där jag och min bror delar på... Vid typ halv 12 eller 12 och jag var as trött så orkade inte blogga och dessutom ligger två grabbar (Kevin och vår hund Charlie) och sover vääääldigt skönt så då försöker man gå in och inte väcka dom så kunde inte blogga... Men nu ligger jag i sängen och tänkte sova så att man orkar upp imorgon. :) Blir att köra lite häst imorgon. Yeeeyy. :) på ena bilden är det jag och sveparn och på andra är det döda Zorro haha han ser helt död ut men han var väldigt trött och ville inte ut och jogga ;) men han var tvungen. Bör han väl kom ut blev han pigg. :) Nu ska jag sova och så ska jag försöka blogga imorgon. :)

Godnatt gött folk! :)<3

// natha

Av Natalie Oscarsson - 23 maj 2013 03:36

Nu kanske man ska sova.... Har packat klart tills imorgon, hmm vill ha med mig mer kläder men det får inte plats...:/ dåligt.... Men aja tror iallafall jag har med mig stallkläder! :)
Godnatt alla!

Kanske har lagt upp denna bild? Kommer inte ihåg men isåfall får ni den nu igen :)
/// natha<3

Av Natalie Oscarsson - 23 maj 2013 00:03

Sitter här i sängen och lyssnar på musik,gör läxa och bloggar.. Hatar fan läxor värsta jag vet! 

Men iallafall är typ sur,trött,ledsen, inte på humör...Whatever. Tror inte mitt huvud/kropp orkar mer i skolan... Okej det är typ bara 9 dagar kvar i skolan men ÄNDÅ sista veckan har vi prov/exeme (stav) hela jävla veckan...Asså vem vill ha prov hela sista veckan av skolan i alla ämnena? Ingen hoppas jag! Och inte nog med det så ja visst jag har väldigt bra betyg NU i skolan men slutbetygen kommer vara skit dåliga! För det är då dom räknar in FCATen, alla andra prov och åhh orkar bara inte mer...Blir bara så sur...Skönt att få åka upp till New Jersey imorgon iallafall och släppa skolan för typ 4 dagar. :) Få jobba lite men underbar personal och djur.<3 

Dock har jag inte börjat att packa det jag ska ha med mig upp men aja det gör jag sen...

Men nu ska jag ut och göra den sista läxan om jag fattar den...Gaaash

Ingen bra dag idag för mig...:( 

 

Ja jag vet man ser inte mitt ansiktet så mycket men whatever inte på humör...


// Natha

Presentation

Jag är en tjej på 13 år som heter Natalie Oscarsson och som bor just nu i usa. Jag är oftast en glad tjej, men när jag är som gladast är när jag får vara hos mina hästar och kompisar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad skulle DU sätta för betyg på min blogg? A till F ( A är bäst F suger)
 A
 B
 C
 D
 E
 F

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards