nathaoscarssonswe

Alla inlägg under september 2013

Av Natalie Oscarsson - 24 september 2013 22:06

Ligger i sängen och typ tänker på allt möjligt..har varit trött hela dagen men inte så konstigt vädret har ju varit piss idag...regn och blåst som f**n! Usch snart kommer vintern...
I måndags var det skolfoto..man blir ju aldrig bra på skolfoton fast iår kändes det bättre än förra året men ja jag vet inte får se bilderna sen ;) vi fick ta en "crazy" bild så ja haha lite roligt var det allt ;)

Längtar sjukt mycket tills helgen för då kommer jag äntligen få träffa bästa brorsan och kille<3 och en massa kompisar!! :) så skönt att Kevin äntligen kommer hem nu<3 Har saknar våran humor! Haha vi är så grymma Kevin och jag!! ;)

Imorgon blir det att träna tre stjärnor. :)
Förra helgen var jag ju och tävla med alla tre på Solvalla och ja jag var nöjd med dagen. Vi tog ur bomullen så han blev lite över pigg och lite bak rädd så han bröt ut i första sväng och galopperade så vi blev diskade men är ändå jätte nöjd med honom, vi fick en riktigt bra start han har aldrig känts så fin som då!<3 Men man måste ju testa sig fram och se vad som är bra och vi testa att ta ur bomullen så vi tar nya tag! :) Dunder blev 4a på tiden 2.38,0 är även riktigt nöjd med honom, han skötte sig perfekt trots två galopper men han gick väldigt bra tid! :) Danielles första start för iår, hon är inte i form och vi har inte haft så länge på oss att träna men hon gör sitt bästa<3 min lilla prinsessa gör en alltid glad<3 trots att vi står så sjukt långt bak så gör hon det bra! Vi kom sist men hon gick 2.27,7 det är jag riktigt nöjd med för att hon är inte alls i form! :)<3
Nu taggar vi för nästa start! :)

Nu sova skola imorgon usch hoppas på bättre väder!
Godnatt! :)

// natha

Av Natalie Oscarsson - 18 september 2013 21:06

Dålig uppdatering jag vet...

Förra helgen var jag på sundbyholm och kvalade dunder och starta skottjar. Även så körde jag tre andra hästar, så det var full fart den dagen. :) gick inte så bra men dunder klarade kvalet och skottjar blev 7:a. Om dunder skulle startat så skulle han ha sänkt sig men nu kvala vi så det var bara skottjar som sänkte sig. Eller bara och bara är det väl inte, debut för mig med russ och första starten för mig och skottjar tillsammans och han sänkte sitt rekord 1 sekund.<3 dom tre andra gick det väl inte så jätte bra med...:( den ena vände flera gånger så ja men vi tar nya tag. :)
På söndag blir det start för alla mina tre på Solvalla till och med danielle ska tävla<3 så dunder, skottjar och danielle ska tävla så det ska bli kul! Taggad! :)

Måste bara dela med mig lite av min irritation.. Har ni sett den här reklamen som brukar gå på tv:n den här dom typ snackar om något jäkla julbord eller vad det nu är? Asså jag stör mig lite på det, det är liksom bara september ungefär 3 månader kvar tills jul asså börja snacka om jul nu är ju lite sjukt.. Haha min åsikt, säg vad ni vill.

Aja det har varit mycket med skolan och hästarna nu så det kommer inte bli så mycket uppdatering men bloggar så mycket jag hinner. :)

// natha

Av Natalie Oscarsson - 8 september 2013 11:49

Vakna typ för en timme sen, käka frukost precis och ska snart gå ut i stallet och fixa lite och köra stjärnan<3

Har anmält grabbarna nu också så nu blir det en start för skottjar och kval för dunder på söndag på sundbyholm.
Ska även köra finaste lasse :) och sen dansa. :) så fyra hästar är vad jag vet nu men vi får se hur startlistorna ser ut sen. :)

Fina Lasse<3

Skottjar<3

Dunder<3
Nu är vi taggade tills på söndag!! :)

// natha

Av Natalie Oscarsson - 7 september 2013 22:53

Har völ inte gjort så mycket idag, var nere med grabbarna och fick även köra lasse så tre duktiga grabbar tränade idag. :) Imorgon blir det att träna Danielle, plugga och städa...Så tråkigt att städa och plugga men det är måsten ibland..

Ligger i sängen just nu och ska kolla på film, så har ni några film tips så kommentera!! :) 

kort inlägg men vet inte vad jag ska skriva...


fetttråkigtinläggdethärblevdåligstilnathaingenbide
llernågot


// Natha

Av Natalie Oscarsson - 5 september 2013 20:51

Känner mig duktig som först råka tvätta mina hörlurar i tvättmaskinen igår och idag hade jag dom ända fram till idrotten sen när vi skulle ha sista lektionen hitta jag inte dom...DOM ÄR BORTA!! Det betyder att jag måste köpa nya.. Blev typ överlycklig för att jag hitta ett par andra men när jag skulle använda dom så funka inte den ena hörlur gnejsen och den andra var det jätte lågt ljud på... Åh blev ju ännu argare då! Så dom fick jag slänga och nu hittar jag inga mer, åh blir bara så arg på mig själv...

Aja, har iallafall vart i skolan och kört hästarna, duschat, käkat kebab pizza (HOPPAS DU LÄSER DETTA NU KEVIN!!!) och nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik och pluggar...
Är typ as glad, trodde att jag inte skulle kunna något på spanska läxan men den klara jag Perra. :)

Hästarna var iallafall jätte fina så det var bra. :)

Nu ska jag göra klart so och svenskan som ska in imorgon...prov i so...usch!!!

Känner att vi är riktigt snygga ;)

// natha

Av Natalie Oscarsson - 4 september 2013 22:06

Vart i skolan och varit med min göllunge Soffepoffe <3 och självklart har jag kört stjärnorna danielle och dunder. :) Idag fick jag en ny häst i träning som heter skottjar så nu har jag tre hästar som står på träningslistan eller imorgon ska vi fixa så dunder och skottjar står i träningen. :)
På lördag blir det att åka ner med grabbarna till sundbyholm och köra lite, och så kommer det en familj som har en häst jag ska köra den 15 sep när det är tävlingar där så ska vi köra lite. :) bästa Lasse<3 Så på lördag är det grabbarna grus som dominerar på banan. :)
Så skönt att äntligen få köra lite ponny igen<3

Pluggat lite spanska nyss.. Men nu ska jag sova har typ varit helt död hela den här veckan.. Men det sliter ju på en om man är med fläskdoris! ;)

Dunder <3

Skottjar<3

Buenas noches a todos

// natha

Av Natalie Oscarsson - 3 september 2013 21:52

Varit i skolan idag och varit rött hela dagen ändå så somna jag väldigt tidigt igår..men iallafall så har jag tänkt hela dagen att jag skulle ut och springa efter jag hade kört danielle och efter jag var klar i stallet men nej det blev att käka och blev as trött... Skulle även göra lite läxa men det gick Inge bra det heller..men imorgon blir det idrott och då får man väl "träna" :p
Försöker fixa med videon på mig och Moa men det går Inge bra..
Ska försöka fixa det så fort det bara går så den kommer ut. :) den är så grym!!! ;)
Men ja imorgon ska båda stjärnorna köras och plugga det ska det bli! Det kanske blir att Soffepoffe hänger med hem får se men ja. Får se vad dagen bjuder på:p
Nu ska jag försöka sova med typ en mygga eller vad det nu är som är i rummet...

// natha

Av Natalie Oscarsson - 2 september 2013 21:01

Varför blir man så sjukt trött när man badar? Aja iallafall har varit i skolan idag och var hur trött som helst..och efter så drog jag och min kompis till badhuset. :D
Testade på tyska idag för jag ville byta bspråk men det var ju svårare än spanska och jag har ju kommit in lite mer i spanskan nu så ska vara kvar på spanskan. :)
Imorgon blir det att köra min prinsessa.<3

Min lilla buskille.<3

Känslan att få sitta bakom denna lilla rumpa<3

Haha<3

// natha

Presentation

Jag är en tjej på 13 år som heter Natalie Oscarsson och som bor just nu i usa. Jag är oftast en glad tjej, men när jag är som gladast är när jag får vara hos mina hästar och kompisar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad skulle DU sätta för betyg på min blogg? A till F ( A är bäst F suger)
 A
 B
 C
 D
 E
 F

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards