nathaoscarssonswe

Direktlänk till inlägg 15 november 2013

39 dagar kvar till jul! :)

Av Natalie Oscarsson - 15 november 2013 19:25

Vet har inte bloggat på as länge...men nu bloggar jag! :)

Den 26 oktober så tävlade jag i KM med dunder, han gör mig alltid glad min lilla kung<3 Vi kom tvåa på tiden 2.35,0 på väldigt skitig bana.. Nu har alla i team natalie tagit vintervila och nu taggar vi för nästa säsong. :) i förrgår så fick jag ännu en häst in i träning. Som är två år så nu ska vi köra in den och hoppas på ett kanon år nästa år med mina stjärnor! :)

Här kom det några bilder från KMet. :)

Höstlovet blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig... Träffade inte alla som jag skulle ha gjort...men slutet av lovet blev grymt! På lördagen så var jag på en fest, och den var grym!! :) längtar redan till nästa år! :) sen på söndagen så var jag på trav hela dagen. :) kunde inte blivit bättre avslutning på lovet innan skolan..eller jo men aja blev ändå grymt. :)

39 dagar kvar till jul..har jag köpt någon julklapp till någon än? Nej... Kommer väl bli som vanligt att jag gör allt i slutet så allt blir typ kaos...nej men ja..

Idag så hade vi tre lektioner och nästan alla tjejer i 7an tog andra sprutan mot livmodercancer eller vad det nu heter..whatever den gjorde iallafall as ont...men nu är det bara en kvar...
Sen drog alla 7-9 or till stan för att kolla på teater på typ 2 1/2 timmar..ja man blev uttråkad typ..den var inte så bra men ja..sen gick jag och några kompisar till McDonalds och fettade oss och då så fick jag äntligen träffa min älskade Emma igen<3 och när vi stod och vänta på bussen så kom underbaraste Felicia har inte träffat dom sen i maj..<3 Och sen när jag gick av bussen så gick jag hem och såklart var det typ kolsvart(stav) ute och det typ spöregna också... Så myyyyyyssiigt..eller inte!

// natha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Oscarsson - 12 oktober 2013 15:41

Vet har inte bloggat på över en vecka men har varit jätte mycket med skolan och allt... Iallafall för en vecka sen så tävlade jag ju med dunder och skottjar och jag fick ju även köra en häst som heter spice girl. Självklart gör min lilla kille två g...

Av Natalie Oscarsson - 2 oktober 2013 22:00

Ligger i sängen och pluggar lite och lyssnar på musik. Förra helgen var jag i Stockholm hela helgen först på fredagen träffa jag brosan...

Av Natalie Oscarsson - 24 september 2013 22:06


Ligger i sängen och typ tänker på allt möjligt..har varit trött hela dagen men inte så konstigt vädret har ju varit piss idag...regn och blåst som f**n! Usch snart kommer vintern... I måndags var det skolfoto..man blir ju aldrig bra på skolfoton fas...

Av Natalie Oscarsson - 18 september 2013 21:06


Dålig uppdatering jag vet... Förra helgen var jag på sundbyholm och kvalade dunder och starta skottjar. Även så körde jag tre andra hästar, så det var full fart den dagen. :) gick inte så bra men dunder klarade kvalet och skottjar blev 7:a. Om dun...

Av Natalie Oscarsson - 8 september 2013 11:49

Vakna typ för en timme sen, käka frukost precis och ska snart gå ut i stallet och fixa lite och köra stjärnan...

Presentation

Jag är en tjej på 13 år som heter Natalie Oscarsson och som bor just nu i usa. Jag är oftast en glad tjej, men när jag är som gladast är när jag får vara hos mina hästar och kompisar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad skulle DU sätta för betyg på min blogg? A till F ( A är bäst F suger)
 A
 B
 C
 D
 E
 F

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards