nathaoscarssonswe

Alla inlägg under juli 2013

Av Natalie Oscarsson - 29 juli 2013 03:03

Har inte haft tid att blogga har varit så mycket dom här senaste dagarna...både positiva och negativa...:(:
Men ja jag kommer typ inte ihåg vad jag har gjort och blablblablaa!
Men iallafall igår var jag först på ett trav museum sen var jag på meadowlands :) Idag fick jag sovmorgon och det var planerat att jag och min kompis som kom från Sverige här om dagen skulle åka till six flags men nej det börja regna så vi drog till köp centret och shoppa istället och vi fick med oss Stina också :) så vi var där typ hela dagen och ja jag tror att jag och Stina handla dom dyraste sakerna ;) när vi kom hem så spöregna det så medan mamma och en annan från Sverige laga mat så satt jag på en film/serie (prettylittleliars) så jag,Stina och min kompis från Sverige kolla på den och kollar fortfarande. Sååå bra :)
Men nu tror jag att jag ska sova så man orkar upp imorgon :)

// natha

Av Natalie Oscarsson - 19 juli 2013 03:19

Idag har jag fixat stallet, packat upp och tvättat efter kates saker och ja det vanliga sen har jag skypat med en kompis och sen efter vi skypa så fick jag värsta tankarna och typ ja massa saker....men sen kom Ellen och fråga om jag ville hänga med och käka på Kina restaurangen och så och ja Noora ville hänga med och då typ tog hon massa kort på mig och ja sen när vi kom hem tog jag bilder på Ellen :p
Nu vara lite social mot Ellen liten stund till sen sova!! :)

Oj hitta inte rätt strumpor.. Men dom är nästan lika och det bästa nu vet jag vad höger och vänster är :D

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Vart är Ellen?

[Bild]

Där är bästa Ellen!!!!!!!! :D

Godnatt :)

// natha

Av Natalie Oscarsson - 18 juli 2013 13:58

Bloggade inte igår för att jag skypa med några i Sverige :)
Haha först så skypa jag bara med Hanna och hon var i hennes rum och dom andra i rummet sov :p så då tvinga jag henne typ för att hon skulle gå ut till killarna och ja hon hade det roligare där men när killarna gick och la sig fick hon problem haha för jag skulle också sova :p men vi tar igen det idag igen :D (y)
Tog typ massa bilder när vi skypa för hon hade webb på så hehe tog bilder då :p men tyvärr lägger jag inte ut dom för att jag känner mig väldigt elak då ;)
Men ja jag skypa med Hanna och fixa stallet och sola typ 40 min sen trodde jag att jag skulle svimma för det var så sjukt varmt! Typ 36 grader och vindstilla... Höll på att dö för att det var så varmt... Sen så sov jag typ 3 timmar och sen på kvällen kunde jag typ inte sova....
Idag har jag inte gjort mycket, klockan är bara 8 men ja jag är typ klar nu så jag ska gå och ta en powernap snart ;)

// natha

Av Natalie Oscarsson - 17 juli 2013 03:08

Känns som att jag inte har bloggat på typ 1000 år men blogga faktiskt typ för tre dagar eller något right?
Kommer typ inte ihåg vad jag har gjort dom här dagarna jag inte bloggat men sola igår eller om det var i förrgår efter jobbet.
Sen idag så typ vid tio blev jag klar det ända jag hade och göra sen var att fixa hästarna och packa.
Iallafall imorse eller ja när vi var klar med all körning så tvätta typ alla sina selar osv. När jag skulle tvätta vagnen så stod Stina och Noora och tvätta sina selar och jag står där så duktigt och tvättar min vagn och då fin min arm/hand ett litet 'ryck' och skvätte lite vatten på Stina och Noora och då blir typ Stina arg och tar hinken som det var vatten och sopa(stav) i och slänger det på mig och då dränker jag henne med vatten så hon blev asblöt! Haha tyckte hon svettades lite bara :p
Sen tvätta jag min sele och Helena sin vagn och jag är så snäll mot Helena och står där och tvättar selen och sen råka jag bara spruta ner henne och ja det så ut som att hon blev så rädd för något så hon kissa på sig :p så snyggt och sen var det också några i stallet hahahah höll på att dö av garv ;)
Och ja det har varit typ 35 grader här as varmt...och ja när man solar kikar jag med några kompisar som är i Östersund nu och dom hade bara typ 10 grader dom höll typ på att frysa i hjäl haha. ;)
Stina kom typ vid halv fem och fråga om jag behöver handla mat och ja det behövde jag så jag drog till affären med henne och mamma och sen fixa resten av packningen när jag kom hem, blev klar halv sju-sju tror jag :p
Nu sova upp klockan ringer dock lite tidigare imorgon...

Fin lapp som hängde på dörren ;)

Bilder från igår :) gött!

Godnatt!
// natha

Av Natalie Oscarsson - 14 juli 2013 05:42

Åh börja tänka på veckan då jag var i Sverige.. Saknar alla bara mer och mer...:( Och bästa klassen som skiljs till 7:an :( man kan ju verkligen inte klaga på att man hade tråkigt, söndagen kom michie till mig<3, måndag-onsdag pojkvännen kom till mig.<3 torsdag-lördag var på klassresa med underbaraste klassen<3 sen söndagen åkte jag tillbaka till Florida igen... Haha träffa michie på söndagen sen på måndagen på travet sen så möter jag henne på onsdagen på Tuna park haha. ;)
En av dom bästa veckorna i mitt liv.<3

Iallafall det sista jag gjorde innan jag tog en powernap (kl 12.00) så gav jag hästarna lunch sen vid halv fem skulle jag gå ut och fixa hästarna då kommer snällaste Stina och säger att hon har fixat mina hästar redan.
Tack så sjukt mycket Stina!
Så det var gulligt av henne :)<3
Duscha efter att jag hade vaknat sen åkte vi och köpte pizza (pizza igen...??) och ja nu ligger jag här i sängen dö trött!...

Feeling so happy!! :)<3
Sleep time now! :)
Godnatt
// Natha

Av Natalie Oscarsson - 13 juli 2013 17:56

Kom hem från Pocano typ två-halv tre jag somna typ tre, sov i bilen så att jag skulle vakna hehe..;) Var typ as trött blev piggare typ vid nio blev trött igen typ halv elva hehe.:p
I morse när kevin väckte mig öppna han dörren och min tröja ramla ner på marken.... sen åkte vi till wawa och köpte frukost då när jag skulle sätta mig i bilen spiller jag typ ner mig med as varm choklad... och sen vid typ kvart i sex skulle Kevin,Ellen och noora börja lasta hästarna för dom skulle åka och kvala på meadowlands, plannerade tiden var att klockan sex skulle dom senast åka från gården, Kevin startar bilen och när han stänger dörren till bilen låser sig bilen...den står och går och alla dörrar var låsta...han fick åka hem till huset för att hämta extra nyckeln och det tar typ 15-20 min hem så 30-40 min fram och tillbaka...så ja det blev inte den bestämda tiden att åka... Och ha det var våran morgon och sen så har jag städat lite i stallet och massa sånt och nu ligger jag i sängen och tänkte ta en powernap. :)

so crazy happy! almost in the goal now. have fought a little over a year now and it's been tough moments many times but I have fought my way out from all the difficult things! it will be more difficult things before I'm completely in goals but are just so happy now! never stop fighting for what you want!

// natha<3

Av Natalie Oscarsson - 12 juli 2013 22:36

Idag har jag kört häst skitigt var det! Och ja allt som jag brukar göra i stallet ;) blev klar ungefär halv två, gick och duscha, börja fixa kungen och nu sitter jag i bilen på väg till Pocano med kungen(digfordollars), Kevin och Stina. :)
Skulle lasta kungen och när jag kom till boxen såg jag att han hade tappat rosetten och jag hade bråttom för vi var lite sena hehe... Då fick jag ta en ny och han inte sätta på den så får göra det när vi kommer fram..:) därför han inte har någon rosett på bilden..
Nu ta en powernap :)

// natha

Av Natalie Oscarsson - 12 juli 2013 03:21

Idag joggade jag båda mina bebisar och ja när klockan var 11 trodde jag att den var typ 2 hehe. Käka frukost/lunch typ vid halv ett, hängde med pappa till olika ställen råka somna i bilen och var as trött när jag kom tillbaka till stallet men som tur hade jag bara kvar att fixa hästarna, sopa,kratta m.m så blev klar vid 4 ungefär. :) spöregna imorse och just när jag skulle ut och köra...så vart asblöt... Nu försöka sova med ont i magen,spöregn och musik! Fråga mig inte varför jag har ont i magen...I have no idea what's wrong with my stomach....

Älskar typ denna låt! :3

// natha<3

Presentation

Jag är en tjej på 13 år som heter Natalie Oscarsson och som bor just nu i usa. Jag är oftast en glad tjej, men när jag är som gladast är när jag får vara hos mina hästar och kompisar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad skulle DU sätta för betyg på min blogg? A till F ( A är bäst F suger)
 A
 B
 C
 D
 E
 F

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards