nathaoscarssonswe

Alla inlägg under juni 2013

Av Natalie Oscarsson - 30 juni 2013 05:03

Blev klar vid två tror jag ;) sen då jag var klar gick jag upp såg att Ellen låg och sola så jag tog på mig bikini och la mig och sola. Det stekte som fan! Sen blev det för varmt nästan så vi åkte till donken och köpte glass och sen när vi kom tillbaka hoppa vi in i duschen, duscha av oss la oss igen och sola sen blev det varmt igen då gick vi och duscha igen och sen gjorde vi det typ 1-2 gånger till ;)
Sen typ somna båda och jag vakna av att jag fick vattendroppar på mig :p och när Ellen vakna så sa hon att hon vakna för att jag skrek typ att det regna..:p Men har inget minne av det. ;) jag gick in på mitt rum ett tag kollar Facebook, instagram och lite så, gick och duscha och sen åkte vi till en pizzeria och käka(fullt med folk....) När vi kom hem hjälpte Ellen och Helena mig att fodra hästarna. Ah och nu ligger jag här och funderar starkt på att sova.;) Ledig imorgon men as trött...
Ja sen har jag inte gjort så mycket mer, allt det jag brukar göra på dagarna :)
Idag fick jag en träningsbrösta och ett långsamt huvudlag till mina hästisar! :)

Sola med bieber också ;)

// natha

Av Natalie Oscarsson - 29 juni 2013 02:58

Har varit trött hela dagen...trodde jag skulle bli klar vid tolv men då sa Kevin att veterinären skulle komma och kolla på min tjej så ja jag fick vänta på honom och jag fick beröm av honom om vissa saker och sen så fick jag beröm av pappa idag också att jag gör ett väldigt bra jobb med hästarna. Så det var kul :)
Men ja jag har varit trött hela dagen och nu tänkte jag sova :) Så jag orkar upp imorgon.:)
Här är vi inte sura jag och Ellen har så sjukt bra humor haha as garva ;)
Mycket kul såhär på kvällen! :)<3 haha älskar dig ewert (ewert = Ellen Sören = Natalie :p )<3
Kate gick snabbjobb idag riktigt fin min bästa tjej.<3
Nu sova så man är lite piggare imorgon iallafall :)

Godnatt! :)
// natha

Av Natalie Oscarsson - 28 juni 2013 02:01

Tror att jag får låna Kevins vovve några dagar (eller bara igår och inatt?) verkar som att han tycker jag har varit utan hund :p Nej men jag orkar typ inte med hundar... Fast Charlie är bäst för han är som en människa och han sover typ hela tiden också ;)
Vi ligger här i sängen och ska väl snart sova :) åskar och regnar som fan blixtrar tror jag med men kollar inte ut då jag vet inte :p
Charlie verkar inte bry sig han sover redan haha ;)
Efter alla var klara i stallet och hade duschat och så, sä åkte vi och handlade lite mat och sen åkte vi och köpte middag på wawa :3
Sen satt vi ute en stund, Helena gick och la sig efter ett tag då så satt jag och Ellen och snacka om typ allt möjligt sen börja det dugga lite och typ precis när jag stänger dörren börja det spöregna...
Dom säger att det kan bli tornado fram till 10 ikväll men hoppas inte...;)

Ni får en fin fin bild på fina Ellen såhär på kvällen som vi tig idag i stallet ;)

// natha

Av Natalie Oscarsson - 27 juni 2013 20:06

Ja jag hade ju planer på att vara klar vid 12-13 men blev klar 13.45...Men veterinären kom och kolla lite och jag ville vara med och kolla så ja men det vart bara 45 min sent ;)
Hungrig är jag, men vi ska väl åka snart och käka :)
Nu blir det en skön dusch och sen powernap på det. :)
Sen får någon av Ellen,Helena eller Noora väcka mig då blir det att åka och käka mat och handla sen åka hem och gå och sova igen.:)
Tror iallafall kvällen är upplagd så ;) who knows med mig,Ellen,noora och Helena? Speciellt med Ellen hon kan åka vart som typ ;) alltid lika roligt ;)<3
Nu duscha, får se om jag hinner blogga ikväll :)

// natha

Av Natalie Oscarsson - 27 juni 2013 15:58

Sveparn gick snabbjobb var riktigt fin, joggat kungen, fixat allt med boxarna och det, gav dom lunch nyss, nu fika sen tvätta en sele,en vagn och fixa två hästar :D det går bra nu känner jag :D (y)
Så ja kan nog bli klar vid 12-13 men ni vet ju hur jag är...brukar ju bli senare ;)
Nu vara lite social med dom andra på "go fikat"

// natha <3

Av Natalie Oscarsson - 27 juni 2013 03:12

Just nu SPÖREGNAR det verkligen spöregnar och ja undra om msn kan sova...det regnar inte lite hör hur det bara vräker ner!!.... Tror dock inte att vi kan köra på rakbanan imorgon om det ska regna såhär....:(
Känner mig typ elak mot Charlie för han får ligga på en väldigt mysig filt (den är as mjuk och ja :3) på golvet och känns som att han vill sova i sängen men vill inte ha en blöt hund i sängen... Och han är "mörkrädd" haha men hoppas han sover iallafall hela natten :) nu säger jag och bästa Charlie godnatt :)<3

//trötttjejochhund<3

Av Natalie Oscarsson - 27 juni 2013 02:21

Kom nyss hem från kinesen (Kina restaurangen) och ja vi är väl dom som hörs mest och haha vårar bord var jätte fint när vi gick vi hade inte spilt något! :p
Har jobbat i stallet och Ellen var klar innan mig så hon var jätte gullig och hjälpte mig och hon skulle åka iväg och köpa något och då när hon kom tillbaka så hade hon köpte en glass till mig och en till henne.:) Världens bästa och gulligaste Ellen!<3
Har varit as varmt idag och i mitt rum shit man dör ju typ här inte fast jag har typ allt på kallaste fast nu börjar det bli lite skönare :)
Känner mig duktig har tvättat nästan alla kläder så nu ser man mitt golv bättre och nu är det bara att städa lite :) Sen är det klart :)
Skypar med min bästavän nu och ska väl snart sova :) igår blev det sent så idag hoppas jag att det blir tidigare :)
Känner att vi är väldigt sociala när vi skypar jag och min kompis haha ;)

Ellen tvinga i mig sån här äcklig sak, har glömt vad det heter men ja så sjukt äckligt!!!!! :(

// natha

Presentation

Jag är en tjej på 13 år som heter Natalie Oscarsson och som bor just nu i usa. Jag är oftast en glad tjej, men när jag är som gladast är när jag får vara hos mina hästar och kompisar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad skulle DU sätta för betyg på min blogg? A till F ( A är bäst F suger)
 A
 B
 C
 D
 E
 F

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards