nathaoscarssonswe

Alla inlägg under april 2013

Av Natalie Oscarsson - 30 april 2013 01:00

Har varit i skolan idag och har varit sååååå trött....Har inte sovit ett skit inatt... Men iallafall när jag kom hem så chattade jag med min kompis M och sen frågade hon om vi kunde snacka på skype och självklart sa jag ja sen så ringde jag min kille på skype så vi alla tre pratade och minnen kom upp och när jag pratade med dom fick jag den riktigt stora saknaden...Men det är bara några dagar kvar sen så ska jag få träffa båda två! :)<3 Sen skulle dom gå och lägga sig och då ringde T upp mig och samtidigt ringde S upp mig och då så snackade vi alla tre.<3 Efter det skulle S gå och lägga sig och då pratade bara jag och T och sen ville H prata och då pratade vi tre liten stund och sen skulle H gå och lägga sig och då pratade bara jag och T så ja jag har pratat med några från Sverige.<3 Saknar mina bästa tjejer och kille sjukt mycket...<3 Kommer dock inte få träffa H när jag kommer hem.... Men alla andra! :) 

Sen när jag M och L pratade så kom vi in på det här med tävlingar,hästar och ja allt det vi ¨arbetar¨ med och då såklart blir ju jag lite avis på att dom ska tävla och så...Sen kom vi inte på mina teddybjörnar och då blev saknaden ÄNNU större till dom...<3 Så kul att prata med dom. :)

Snart kommer mamma hem (pappa hämtar henne nu) då när dom kommer hem så ska vi åka och käka något. :)

et är bara måndag eller bara och bara...ett prodject(stav) ska lämna in på onsdag men ja ska börja med den imorgon hehe :p Asså jag vill inte presentera det jag har gjort... :/ Jag ska prata med min lärare för att jag vågar inte göra det stå framför hela klassen och prata engelska, bli RÖD som en tomat, och typ börja skaka är inte min grej...Aja bara jag gör prodjectet så...

 

True story.<3

 

Love you.<3

 

Haha lite sant :p

 

Hahaha

 

När jag och T pratade så hade hon mössa på sig så jag ville också ha mössa på mig. :3 


// Natha :)


Av Natalie Oscarsson - 29 april 2013 02:17

Idag har jag inte gjort mycket eller pappa ville ta lite kort så att jag ställde upp och han fotade mig lite grann :)

Sen gick vi ut och gick en halv timme efter det så skypa jag med min kompis. :) Sen åkte jag och pappatill stranden och badade lite, har alldrig varit med om så där jäkla stora vågor! :) Fast kul vare! :) Mycket skratt var det. Ibland så är det bara skönt att få lite pappa och dotter stund tillsammans.<3 Snart blir det bara mamma och dotter stund.<3 Bror och syster stund är också väldigt mysigt.<3 Saknar han väldigt mycket... Efter pappa och jag kom hem så duschade vi och fixa i ordning oss och åkte och fick hjälp med läxan. :) Och nu kom vi precis hem från publix och har handlat lite så vi har frukost och lite sånt. :)

Imorgon är det måndag igen...Hoppas denna vecka kommer gå fort för att på fredag åker jag hem till underbara Sverige!<3 Då får jag träffa min bästa klass igen efter 4 månader...<3 

Håller på att tvätta lite kläder och ska börja packa lite smått till Sverige och städar mitt rum och min toalett lite. :) Känner mig lite duktig hahaha ;)        

Några av fotona :3

Mitt öga ;)

   

Stranden idag! :)

 

Hahhaha sant eller? :p



// Natha<3



Av Natalie Oscarsson - 28 april 2013 02:06

Hahaha på min födelsedag så skrev Z i min klass (sverige) grattis till mig och då sa jag tack bästizzzz och så i fredags så gick han typ runt till alla och sa att han hade fått en ny bästizzzzzz :p Du är rolig du Z. :)

Skypa med några av mina kompisar i sverige typ heeeela dagen, vi skrattade och hade det as roligt ;) Sen så ¨lärde jag känna ¨en ny kompis..:p Z var ju såklart med i samtalet (alltid du Z) och sen var P,T,L, C,W och sen var D med men C,W,D var bara med en liten stund. ;) 

Asså jag har bara varit i mitt rum idag och typ skypat med alla möjliga. Skypa till exempel med min mormor och plast morfar idag. :)


Jag ska väl försöka slänga i någon tvätt och städa lite nu såhär på kvällen. :) På dagen orkar jag typ inte göra något eller typ städa what ever men sent på vissa kvällar så typ antingen så börjar jag och typ sminkar mig och lite så och ibland sminkar jag mig och byter om och fotar lite och ibland så sitter jag skit trött och vill sova men vill ändå inte sova.. Haha ja jag vet jag är konstig men måste man vara som alla andra? ;)


Jag är en nattuggla!! :)  

Satt vid stranden och åt middag! :) Blåsigt var det men det gick. :)

 

True.<3

 

E han inte snygg? :)<3


// Natha<3



Av Natalie Oscarsson - 27 april 2013 02:36

Ligger här i sängen och pratar med min kompis på skype eller ja hon sa att hon skulle sova så hon har ställt klockan så kvart över fem ( i sverige) så ska hon vakna och då ska jag vara kvar och ja. :p Så ja jag kan kolla lite på datorn och lite så :) Tills hon vaknar igen! :D Men ja om man vill ha kontakt och spändera tid med sin bästa kompis så gör man allt för henne. <3 Men klockan är ju bara kvart över elva här då så jag är vaken då! :)


Slutade 12.45 idag i skolan så jag åkte hem sen åkte jag till målet för att köpa in bikini på victorias secret...Tror ni att den fanns? nej...:( Så det var väldigt tråkigt men åkte hem käka lite sen drog pappa och jag ner till stranden bada och sola lite :) Sen köpte vi en varsin milk shake! :) MUUUUUMMMSS!! ;P


Jag och min kompis har nu snackat på skype i 2 timmar och 15 min! :) <3 Kärlek till dig min finaste bästavän!<3

Så sött att se henne sova.<3


Imorgon ska jag väl skypa och åka till stranden. :)


Snart får jag träffa mina bästa!! :D <3


Asså jag kan inte sluta tänka på dig när jag hör denna låt...<3



// Natha<3

Av Natalie Oscarsson - 26 april 2013 01:52

Det är ju då min föselsedag fortfarande eller i sverige är det ju inte det men här i usa ;) Men iallafall har fått många gratulationer på facebook har tyvärr inte svarat på alla än.. Men det är ju ganska många som har grattat mig och dom jag inte har svarat på tack iallafall ;) 

Idag på ena lektionen så var det jag och en annan som fyllde år och då så sa min lärare inte mitt eller killen som fyllde år utan birthday girl och birthday boy hela tiden typ men iallafall han (som fyllde år) han skulle någonstans så han gick tidigare ah men innan klockorna ringde så sa han att när klockorna ringer så går ingen utom födelsedags tjejen och födelsedags killen som gick innan klockorna ringde men födelsdags tjejen får gå direkt det ringer. Så jag fick gå innan alla andra haha ;) Sen sa typ alla grattis och att jag var fin och så.. På morgonen innan klockorna ringde för första lektionen så var det en som frågade om jag känner en kille som stod där och jag sa nej för jag visste inte vem det var men iallafall då sa den iallafall att han som inte jag känner sa typ att jag var gay och typ allt men jag typ brydde mig inte för att jag känner inte ens honom... Men resten av dagen blev väl bra! :) 


Imorgon så slutar vi tidigare för att vi har haft FCAT och lärarna skulle göra något test eller något fatta inte... Men när pappa hämtar mig efter skolan så ska vi åka till stranden om det blir fint väder! :) 


Imorse såhär vid 6 taget så ringde Kevin,Helena och Kim mig och då när jag svarar så säger Kevin ¨grattis på 10 årsdagen!¨ jo men tack väldigt snällt...Snäll bror..

Men jag fick jätte fina presenter och är väldigt tacksam tack för alla som jag har fått presenter av! :) <3  

:D 13 år! :)

såg en liten gullig ekorre när vi käka :)

 

true..


// Birthday giiiiirl natha <3 

Av Natalie Oscarsson - 24 april 2013 22:53

En timma kvar tills jag fyller år i Sverige och 7 timmar kvar tills jag fyller år här i usa..;) 13 år och ja året efter så blir man FJORTIS!... Nej men jag sitter här och har tråkigt...Läxa att göra JA....BLÄÄÄÄ 

Men nästa fredag så åker jag till SVERIIIIIGEEE!! <3<3<3<3<3<3<3<3 LOVE THAT!<3 Den veckan kommer gå såååå fort har full bokat heeela veckan...Många som har frågat om vi kan träffas men har fått tyvärr sagt nej...:( Tråkigt att jag bara kan vara i Sverige en vecka bara :( Men bättre än inget!<3 

Saknar mina tjocka teddybjörnar,vänner,pojkvän,släkt ja typ alla som jag känner och har kontakt med.<3 Men nu när jag kommer hem så ska jag få träffa några av dom iallafall! :D

Nu ska jag göra lite läxa... Fattar inte varför vi bara får en dag på oss med läxan...Drygt kan väl iallafall få typ få 3 dagar på sig iallafall... 

Nu ska jag väl göra den där läxan då... 

Hoppas ni som har varit på justin  biebers konsert har haft det roligt! Är bara liiiiite avis på er alla... Har varit på hans konsert en gång redan men vill gå på den igen!! :)

Men ska göra läxan nu...:/ 


Höll nästan på att glömma det men igår när vi åt på Ruby tuesday så först fick man en fin normal present och sen på slutet så fick man en finfin present! ;)  

Man fick ett fint paket som är inslaget med tidningar och balsnöre! :3

 

Snyggt papper med grabbar på ;)

 

Sen när pappret var bortaget kom det en kartong..:p

 

då låg denna i...;) I love farting... den låter också... ;) TACK ELLEN!!!!! HHAHAHAHAHAHHAHA


//Natha


Av Natalie Oscarsson - 24 april 2013 00:58

Känslan man får då jag hade "mys kläder" på mig och höll på att sminka mig då säger mamma "är du klar vi måste åka nu" och jag fick typ panik... Så jag fick typ ta på mig bara något snabbt och ta med mig lite smink i bilen men det gick ju bra att sminka sig i bilen också! :)
Nu är jag i allafall på ruby tuesday och sminkad och så :)

Av Natalie Oscarsson - 23 april 2013 23:10

Sista dagen var idag med FCAT gött som sjutton! :) Fick läxa idag ah och kom på att jag inte kan göra den för att boken ligger i bilen och bilen är i Fort lauderdale så ja jag tror jag får göra läxan imorgon så då har jag dubbla läxor... bra där Natalie...

På fredag slutar jag 12.45 tror jag att det var! :) så skönt!

På torsdag fyller jag år så att idag åker vi och firar mig för att dom sista hästarna åker upp till new jersey på torsdag (dom skulle åka på fredag men blev ändrat...) Ellen och Sofia ville så gärna fira mig så då gör vi det idag! :) (Sofia åker hem till sverige imorgon.. Lyckos henne) 

Kommer bli så tomt nu när alla hästar åker och att alla åker upp... Nu blir det bara jag och mamma här... Charlie åker till och med upp till Jersey :( 

Den 3 maj åker jag hem till sverige! Längtar så sjuuuukt mycket då så ska jag träffa mina stjänor,alla goa vänner och pojkvän! :D<3 Äntligen så ska jag få träffa alla var såååå  länge sedan...:( Och sen kanske så ska jag träffa bästa lilla syster! Saknar henne jätte mycket bästa lilla skrutt.<3

Försöker att radera blider från mobilen men det går inte så bra för jag vill ha kvar alla fina och söta bilder..:3 Men igentligen kan jag ju radera alla för att jag har lagt in dom på datorn men jag vet inte hur man tar bilden från datorn till mobilen :p hhaha 

Nu ska jag sminka mig och leta efter kläder som jag kan ha på mig.;) Ska åka till Ruby Tuesday om ungefär 30 min men denna gång har jag ju iallafall duschat så nu är det bara att sminka sig! :)

 

Går inte så bra...:/ 


Snart får jag se diiiig!!! :D <3


// Natha<3 



Presentation

Jag är en tjej på 13 år som heter Natalie Oscarsson och som bor just nu i usa. Jag är oftast en glad tjej, men när jag är som gladast är när jag får vara hos mina hästar och kompisar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad skulle DU sätta för betyg på min blogg? A till F ( A är bäst F suger)
 A
 B
 C
 D
 E
 F

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards