nathaoscarssonswe

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2013

Bästa kvällen/natten på länge<3

Av Natalie Oscarsson - 12 oktober 2013 15:41

Vet har inte bloggat på över en vecka men har varit jätte mycket med skolan och allt...
Iallafall för en vecka sen så tävlade jag ju med dunder och skottjar och jag fick ju även köra en häst som heter spice girl. Självklart gör min lilla kille två grymt bra lopp! Första loppet vann vi med några längder och sänkte rekordet till 2.36.6 och han hade 2.37,7 förut. Vi blev även störda i loppet två gånger då den hästen som låg bredvid mig bröt ut två gånger så jag och dunder fick typ slänga oss ut så det blev inte så bra men han gjorde det bra så vi vann! :) Sen andra loppet med dunder fick vi en galopp i början men kom snabbt fram till ledningen och vinner det loppet också fast med nästan hela upploppet! :) hon i det loppet läckte han ner sig till fina tiden 2.30,7 Ångrar inte ett dugg att vi köpte honom! Min lilla prins<3 han är bara bäst! Skottjar galopperade typ hela tiden tyvärr så vi blev diskade igen... Och med spice girl kom jag 5a med på tiden 1.55,5 och ingen galopp så var riktigt nöjd med henne också. :)

Igår efter skolan drog jag till stan och köpte lite godis och lite sånt, hade redan köpt en massa godis och chips osv men ville ha mer hehe. Sen så kom Sofia, Nathalie och Josefin hem till mig så vi hade lite myskväll/natt vi fyra och flummiga haha typ kaos! Nej men hade så sjukt kul! :) ni är bäst tjejer älskar er!<3 känns som att jag har gått upp typ 5kg efter allt "nyttigt" men vi var så duktiga att vi gick ut och gick ett varv runt banan och ett var är typ 1,5 km så ja vi rörde på oss lite idag haha. ;)
Typ bästa kvällen/natten/dagen på länge! Ett minne för livet<3

Nu kommer lite höst bilder<3

Vann två fina rosbuketter med dunder eller vad man nu ska kalla det. ;)

// natha

 
 
Amanda

Amanda

12 oktober 2013 18:10

Fin blogg! :)

Kika gärna in på min blogg om du har lust :)

http://amandanygren.devote.se

Natalie Oscarsson

13 oktober 2013 11:03

Självklart vad heter den? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Oscarsson - 15 november 2013 19:25

Vet har inte bloggat på as länge...men nu bloggar jag! :) Den 26 oktober så tävlade jag i KM med dunder, han gör mig alltid glad min lilla kung...

Av Natalie Oscarsson - 2 oktober 2013 22:00

Ligger i sängen och pluggar lite och lyssnar på musik. Förra helgen var jag i Stockholm hela helgen först på fredagen träffa jag brosan...

Av Natalie Oscarsson - 24 september 2013 22:06


Ligger i sängen och typ tänker på allt möjligt..har varit trött hela dagen men inte så konstigt vädret har ju varit piss idag...regn och blåst som f**n! Usch snart kommer vintern... I måndags var det skolfoto..man blir ju aldrig bra på skolfoton fas...

Av Natalie Oscarsson - 18 september 2013 21:06


Dålig uppdatering jag vet... Förra helgen var jag på sundbyholm och kvalade dunder och starta skottjar. Även så körde jag tre andra hästar, så det var full fart den dagen. :) gick inte så bra men dunder klarade kvalet och skottjar blev 7:a. Om dun...

Av Natalie Oscarsson - 8 september 2013 11:49

Vakna typ för en timme sen, käka frukost precis och ska snart gå ut i stallet och fixa lite och köra stjärnan...

Presentation

Jag är en tjej på 13 år som heter Natalie Oscarsson och som bor just nu i usa. Jag är oftast en glad tjej, men när jag är som gladast är när jag får vara hos mina hästar och kompisar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad skulle DU sätta för betyg på min blogg? A till F ( A är bäst F suger)
 A
 B
 C
 D
 E
 F

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards